Reklamácie

Čo robiť v prípade reklamáciE?

Možnosť I.

  • Spísať spolu s predajcom reklamačný list v predajni, kde ste si výrobok zakúpili alebo na ktorejkoľvek našej predajni, na základe predloženej faktúry (dokladu o kúpe).

Možnosť II.

  • Môžete vyplniť online formulár Reklamačný list.
  • Vypísať príslušné údaje z faktúry, ktorú ste obdržali spolu s tovarom do formulára.
  • Vyplnený online formulár REKLAMAČNÝ LIST potom odošlete.
  • Priložené fotografie popisovanej závady môžu urýchliť proces vybavenia reklamácie.
  • Následne Vám do niekoľkých dní príde potvrdenie o zaevidovaní reklamácie na Vami zadanú e-mailovú adresu
  • V prípade nepotvrdenia prijatia reklamácie nás kontaktujte emailom reklamacie@sedackybeta.sk
    •  

REKLAMAČNÝ LIST ON-LINE