Reklamácie
Čo robiť v prípade reklamáciE?
Možnosť I.
- Spísať spolu s predajcom reklamačný list v predajni, kde ste si výrobok zakúpili alebo na ktorejkoľvek našej predajni, na základe predloženej faktúry (dokladu o kúpe).
Možnosť II.
- Môžete vyplniť online formulár Reklamačný list.
- Vypísať príslušné údaje z faktúry, ktorú ste obdržali spolu s tovarom do formulára.
- Vyplnený online formulár REKLAMAČNÝ LIST potom odošlete.
- Priložené fotografie popisovanej závady môžu urýchliť proces vybavenia reklamácie.
- Následne Vám do niekoľkých dní príde potvrdenie o zaevidovaní reklamácie na Vami zadanú e-mailovú adresu
- V prípade nepotvrdenia prijatia reklamácie nás kontaktujte emailom reklamacie@sedackybeta.sk
REKLAMAČNÝ LIST ON-LINE
Reklamačný poriadok (pdf)