Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

ZĽAVY NA SEDAČKY DO – 50%  • FEBRUÁROVÉ ZĽAVY NA NAŠICH PREDAJNIACH –  PLATNÉ DO 29.FEBRUÁRA 2024  • DODANIE DO 3 TÝŽDŇOV 

Reklamácie

Čo robiť v prípade reklamáciE?

Možnosť I.

  • Spísať spolu s predajcom reklamačný list v predajni, kde ste si výrobok zakúpili alebo na ktorejkoľvek našej predajni, na základe predloženej faktúry (dokladu o kúpe).

Možnosť II.

  • Môžete vyplniť online formulár Reklamačný list.
  • Vypísať príslušné údaje z faktúry, ktorú ste obdržali spolu s tovarom do formulára.
  • Vyplnený online formulár REKLAMAČNÝ LIST potom odošlete.
  • Priložené fotografie popisovanej závady môžu urýchliť proces vybavenia reklamácie.
  • Následne Vám do niekoľkých dní príde potvrdenie o zaevidovaní reklamácie na Vami zadanú e-mailovú adresu
  • V prípade nepotvrdenia prijatia reklamácie nás kontaktujte emailom reklamacie@sedackybeta.sk
    •  

REKLAMAČNÝ LIST ON-LINE

Reklamačný poriadok (pdf)